Polska Prasa »
» Wpisy dużych wydawców na Facebooku tracą lajki i komentarze. Efekt ekspansji wideo
Pozostałe
• Nintendo zwalnia pracowników. Chodzi o Switcha 2,
• Tak ma wyglądać Google Pixel 9. Do sieci trafiły nowe grafiki,
• Pilnie usuń to z telefonu. Chodzi aż o 28 aplikacji,
• Czeski kontrwywiad ujawnił sieć rosyjskich wpływów!,
• Mocne! Korwin-Mikke rzucił Trzaskowskiemu... świerszcza!,
• W Kościele rozpoczynają się obchody Triduum Paschalnego,
• Niepokojące! W kwestii schronów Polska w ogonie Europy,
• SONDAŻ. Polacy nie chcą wysłania naszych wojsk na Ukrainę!,
• Tak wygląda nowy Xbox. Wyciekły zdjęcia,
• Jedna piąta więcej paczek od InPostu. Pierwszy zysk w dwóch krajach,
• Bezprawne działania służb Tuska. Absurdalny wywód Grabca,
• Starcie w TVN24! Poseł Mularczyk: Kraśce puściły nerwy,
• Jeden z liderów Hamasu wzywa do "wyzwolenia" meczetu Al-Aksa,
• Mapy Google zniknęły z wyszukiwarki. Przyczyną unijne przepisy,
• Będzie drugi exit poll w czasie wyborów samorządowych,
• Odwilż w TVN traciła widzów z każdym odcinkiem,
• Dziennikarz zwolniony przez Krzysztofa Stanowskiego przerywa milczenie. Zarzucono mu plagiat,
• Mniejszy zarząd TVN,
• Kolejny polski kanał sportowy zmieni nazwę,
• Ten wydawca prasowy znów zwiększył sprzedaż i zysk. Mocno w górę eventy,
WirtualneMedia.pl, 31.05.2016
Treści umieszczane na Facebooku przez największych amerykańskich wydawców budzą coraz mniejsze zaangażowanie użytkowników. - To efekt działania kilku czynników. Jednym z nich jest rosnąca popularność postów w formie wideo, ich celem jest bowiem zwrócenie uwagi użytkowników, a niekoniecznie skłonienie ich do interakcji - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted, Michał Chrościcki z Mint Media, Robert Borowski z Catvertisera i Filip Cieślak z Grupy WP.
Podobne
• TVP reaguje na wpisy Joanny Kurskiej. Chce przeprosin i 100 tys. zł,
• Wpisy Moralesa niczym nie różnią się od wypowiedzi Tuska,