PolskaPrasa.pl

Wiadomości

Aktualności, informacje, prasa, czyli wiadomości prasowe.
Czwartek, 28 marca 2024

Polska Prasa » 

Wiadomości

 » Wpisy dużych wydawców na Facebooku tracą lajki i komentarze. €žEfekt ekspansji wideo€



Pozostałe

Nintendo zwalnia pracowników. Chodzi o Switcha 2, Telepolis.pl

Tak ma wyglądać Google Pixel 9. Do sieci trafiły nowe grafiki, Telepolis.pl

Pilnie usuń to z telefonu. Chodzi aż o 28 aplikacji, Telepolis.pl

Czeski kontrwywiad ujawnił sieć rosyjskich wpływów!, wPolityce.pl

Mocne! Korwin-Mikke rzucił Trzaskowskiemu... świerszcza!, wPolityce.pl

W Kościele rozpoczynają się obchody Triduum Paschalnego, wPolityce.pl

Niepokojące! W kwestii schronów Polska w ogonie Europy, wPolityce.pl

SONDAŻ. Polacy nie chcą wysłania naszych wojsk na Ukrainę!, wPolityce.pl

Tak wygląda nowy Xbox. Wyciekły zdjęcia, Telepolis.pl

Jedna piąta więcej paczek od InPostu. Pierwszy zysk w dwóch krajach, WirtualneMedia.pl

Bezprawne działania służb Tuska. Absurdalny wywód Grabca, wPolityce.pl

Starcie w TVN24! Poseł Mularczyk: Kraśce puściły nerwy, wPolityce.pl

Jeden z liderów Hamasu wzywa do "wyzwolenia" meczetu Al-Aksa, wPolityce.pl

Mapy Google zniknęły z wyszukiwarki. Przyczyną unijne przepisy, WirtualneMedia.pl

Będzie drugi exit poll w czasie wyborów samorządowych, WirtualneMedia.pl

€žOdwilż€ w TVN traciła widzów z każdym odcinkiem, WirtualneMedia.pl

Dziennikarz zwolniony przez Krzysztofa Stanowskiego przerywa milczenie. Zarzucono mu plagiat, WirtualneMedia.pl

Mniejszy zarząd TVN, WirtualneMedia.pl

Kolejny polski kanał sportowy zmieni nazwę, WirtualneMedia.pl

Ten wydawca prasowy znów zwiększył sprzedaż i zysk. Mocno w górę eventy, WirtualneMedia.pl

Wpisy dużych wydawców na Facebooku tracą lajki i komentarze. €žEfekt ekspansji wideo€

WirtualneMedia.pl, 31.05.2016

Treści umieszczane na Facebooku przez największych amerykańskich wydawców budzą coraz mniejsze zaangażowanie użytkowników. - To efekt działania kilku czynników. Jednym z nich jest rosnąca popularność postów w formie wideo, ich celem jest bowiem zwrócenie uwagi użytkowników, a niekoniecznie skłonienie ich do interakcji - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted, Michał Chrościcki z Mint Media, Robert Borowski z Catvertisera i Filip Cieślak z Grupy WP.

Czytaj dalej...



Dodaj opinię


Podobne

TVP reaguje na wpisy Joanny Kurskiej. Chce przeprosin i 100 tys. zł, 08.03.24

Wpisy Moralesa niczym nie różnią się od wypowiedzi Tuska, 21.02.24


ArchiwumPrywatność

Wiadomości

Polska Prasa © 2005-2024